tag:blogger.com,1999:blog-5038189442897393090.post2104015072615863895..comments2023-01-10T09:34:34.418+01:00Comments on detozin: Marketing i neprskane jabukeMiodrag Ristichttp://www.blogger.com/profile/15422063052774619414noreply@blogger.comBlogger14125tag:blogger.com,1999:blog-5038189442897393090.post-44785433262552543002010-02-05T08:34:58.554+01:002010-02-05T08:34:58.554+01:00@guru - mene je Pedya "naterao" svojim p...@guru - mene je Pedya "naterao" svojim postom da ponovo uzmem u ruke "Plavu kravu" od Seta Godina. Čudo je kako utičemo pozitivno jedni na druge. A što se fakulteta "Kalenić" tiče: ja i dan-danas kad imam neku novu ideju krenem "od-vrata-do-vrata" da proverim šta o toj ideji misle najvažniji kritičari: oni koji to treba da kupe. Logično - često se vratim sa 100 puta boljom idejom...Miodrag Ristichttps://www.blogger.com/profile/15422063052774619414noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5038189442897393090.post-76322169522461190202010-02-04T23:23:39.576+01:002010-02-04T23:23:39.576+01:00Ne čitajući ovaj post izneo sam tezu da su prodavc...Ne čitajući ovaj post izneo sam tezu da su prodavci sa Kalenić pijace doktori za marketing u postu Pedye Milicevica 4P.<br />Odličan post i još bolja opservacija. :-)Guruhttp://www.aleksandar.jovanovic.ccnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5038189442897393090.post-53700326765899687452010-02-03T18:38:41.483+01:002010-02-03T18:38:41.483+01:00A i nije bilo na TV - pa kao da se nije ni desilo....A i nije bilo na TV - pa kao da se nije ni desilo...Miodrag Ristichttps://www.blogger.com/profile/15422063052774619414noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5038189442897393090.post-48580592267776864652010-02-03T11:55:01.074+01:002010-02-03T11:55:01.074+01:00"Možda je bolje da sam ĆUTAO o svemu?"
..."Možda je bolje da sam ĆUTAO o svemu?"<br /><br />Pisao si, pa ti na brdovitom Balkanu to dodje na isto ;)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01706735332097956860noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5038189442897393090.post-36206475368723217552010-02-03T08:31:23.287+01:002010-02-03T08:31:23.287+01:00@Milko - Logičkih kontradikcija ima svuda oko nas....@Milko - Logičkih kontradikcija ima svuda oko nas. Uzmimo na primer onu staru mafijašku izreku: "Ko zna ćuti - ko ne zna priča". Ona je duboko kontradiktorna, zar ne? (Možda je bolje da sam ĆUTAO o svemu?)Miodrag Ristichttps://www.blogger.com/profile/15422063052774619414noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5038189442897393090.post-77809702860257120752010-02-02T19:52:56.667+01:002010-02-02T19:52:56.667+01:00Del Boj logika ;)
Inteligenciju definišu kao spos...Del Boj logika ;)<br /><br />Inteligenciju definišu kao sposobnost snalaženja u novoj situaciji. Ona se ne može naučiti, nema recepta za istu. Ili jesi, ili nisi :)) U ova svoja zadnja tri posta čini mi se da upravo govoriš o jednoj prilično uočljivoj kontradikciji u koju upadaju PiaRovci kada pričaju o tom veselom brendu (ja potpun laik, pa sad kenjavim :))-s jedne strane, kažu da je brend originalan, prepoznatljiv, osebujan..a s druge, da se formira upotrebom konvencionalnih znanja i tačno preciziranih pravila, a od strane marketing stručnjaka koji su brendirali na stotine i stotine proizvoda..Milkohttp://www.milkogrmusa.blogspot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5038189442897393090.post-35022168423723650532010-02-02T16:47:15.206+01:002010-02-02T16:47:15.206+01:00@Cyber Bosanka - Uu-je! Ne preteruj... Mislim, nij...@Cyber Bosanka - Uu-je! Ne preteruj... Mislim, nije da nije lepo čuti tako nešto, ali ipak... Dobro ti meni došla, i ako mogu nekako da pomognem, samo reci. Uostalom - "naši smo"Miodrag Ristichttps://www.blogger.com/profile/15422063052774619414noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5038189442897393090.post-77680422650722586562010-02-02T16:06:44.686+01:002010-02-02T16:06:44.686+01:00Ne mogu sad da se sjetim kako sam nabasala na ovaj...Ne mogu sad da se sjetim kako sam nabasala na ovaj blog, ali znam da mi se jako svidja i da se osjecam kao da sam pronasla bukvar za marketing i privatni biznis na jednom mjestu! Fantasticno :DCyber Bosankahttp://www.bosanka.netnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5038189442897393090.post-42482136498316691812010-02-02T08:52:21.502+01:002010-02-02T08:52:21.502+01:00@ Bata - A, twitter ! Pa kud svi turci tu i mali m...@ Bata - A, twitter ! Pa kud svi turci tu i mali mujo... Do pre neki dan sam "ulazio" par puta i osećao sam se kao Paja Patak: "Čemo ovo služi, a uz to i ne radi..." Onda su mi neki ljudi malo pomogli, a za dalje - videćemo...Miodrag Ristichttps://www.blogger.com/profile/15422063052774619414noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5038189442897393090.post-70038861840603240052010-02-02T08:49:13.409+01:002010-02-02T08:49:13.409+01:00@njanja - naravno samo sam "malo" kariki...@njanja - naravno samo sam "malo" karikirao stvari. Treba povremeno "resetovati" stavove, što'no Ameri vole da kažu: "back-to-the-basics", jer ne radi se o sticanju lovorika već o prodaji (često) crvljivih jabuka. Zato me strašno nervira kada razni "experti" unapred napominju kako nema garancije... Nek kažu to "Živoradovoj" gladnoj deci (ako smeju). Funkcioniše - ili ne? Prodaje - ili samo diže rejting (agenciji)?<br /><br />Šro bi rekao Set: "ostavite se reklamiranja i počnite da se bavite inovacijama". Naravno, ako znate...Miodrag Ristichttps://www.blogger.com/profile/15422063052774619414noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5038189442897393090.post-68876034844882383452010-02-02T08:20:09.608+01:002010-02-02T08:20:09.608+01:00A jel' i Živorad na twiteru?A jel' i Živorad na twiteru?Batahttp://kgtown.blogspot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5038189442897393090.post-68656717621323409492010-02-01T22:04:59.795+01:002010-02-01T22:04:59.795+01:00Svidja mi se teorija! A mogu ti reci da je i Praks...Svidja mi se teorija! A mogu ti reci da je i Praksa: Procter & Gamble rade to decenijama,.. Salju svoje ljude po privatnim kucama,... uz novcanu naknadu naravno,... da posmatraju i analiziraju ponasanje i navike svoje ciljne grupe u svakodnevnici, ... i da bi napravili odgovarajucu produkt/ponudu/pakovanje na trzistu! Veoma dobro posmatrano! :)<br /><br />@Kajzer Soze Ako kreativni timovi sisaju iz malog prsta brainstorming, onda svakako se daleko ne stize ... Ja nebih ovde definisala dva "neprijateljske" strane: marketing protiv "normalos" ... Bilo kako, vazno je da funkcionise. A da je Marketing stvar vizije, tu si u pravu,... a malo njih ima viziju... i tu si u pravu.<br />Ali oni sa Vizijom su napravili cuda! :)Njanjahttps://www.blogger.com/profile/05489781004093193450noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5038189442897393090.post-15953386617393289652010-02-01T11:11:52.885+01:002010-02-01T11:11:52.885+01:00Hvala. A znaš, pošto sam "odao" najčuvan...Hvala. A znaš, pošto sam "odao" najčuvaniju tajnu marketinga - sada će hteti da me ubiju, pa nije loše imati na svojoj strani nekog ko se zove Sose...Miodrag Ristichttps://www.blogger.com/profile/15422063052774619414noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5038189442897393090.post-54154452394765458532010-02-01T10:03:26.278+01:002010-02-01T10:03:26.278+01:00Klap, klap!
Sećam se kada se `90-tih pojavila jedn...Klap, klap!<br />Sećam se kada se `90-tih pojavila jedna od prvih inostranih reklama kod nas za Džonsonov losion za telo, neutralne ph vrednosti, žene su kao omađijane poludele za njim i svuda si mogao čuti Džonson 5.5!!!! Presmešno! I logično je da iza svega stoje piljari i domaćice, jer je marketing stvar vizije, a ne providnih kancelarija, brainstorming-a i raznih kreativnih timova. Odličan tekst.Kajzer Sozehttps://www.blogger.com/profile/09786239242349365358noreply@blogger.com