12.3.10

Bizarne skraćenice


bizarne skraćenice from Miodrag Ristić on Vimeo.
Ipak, moram da ostavim i komentar (iako je video trebalo da bude dovoljan). Ne poznajem lično, niti sam u zavadi ni sa jednim pripadnikom ili aktivistom bilo koje od navedenih "organizacija". Nemam nikakvu "fobiju" niti sličan problem sa bilo čijim ličnim osećajem ili shvatanjima. Jedino što bih želeo je da mi dopuste ISTA prava koja traže za sebe: da me niko (pa ni oni) ne teroriše,  i propisuje mi šta je "korektno" a šta ne. Da sam odredjujem sopstvene granice pristojnosti. Da mi niko ne gura prst u oko. Da mogu da javno kažem da mi je nešto "bljak". Samo toliko.

4 comments:

  1. Dokazao sam sam sebi nešto što već odavno znam - da ne treba da se kladim, pogotovo kad sam 100% siguran. Mogao sam da se kladim da će ovaj spot i tekst da izazovu pažnju, ali očito je tema suviše "kontraverzna". Ipak moram nešto da dodam (napisao sam to već na tviteru):

    Što svi zaziru od te homofobije? Fobija ko fobija... Zamisli navale sa svih strana na nekoga: "Sram vas bilo vi ste Arahnofob! Šta su vam skrivili jadni paukovi..."

    Valda paukovi nemaju svoja udruženja?

    ReplyDelete
  2. Au, na prvi pogled, neuki posmatrač mogao bi da pomisli da su ovo skraćenice naziva političkih stranaka. Jer, i tamo se motaju silni pervertiti. A, eto, dok fini narod sedi u mišjim rupama i gricka nokte, kak'e skraćenice se izrodiše i koliko tu još ima prostora. "BDSM" - moja "omiljena", bljak.

    Ne brini, neću sve postove da komentarišem, mislim, da ti ne pripadne muka pre vremena. :-))

    A da si se kladio, nego samo hipoteza? ;-)

    ReplyDelete
  3. Aaa, vidiš, lukav sam ja: videćemo još kad se približi ONA parada, pa neko pusti ovo na twitter... Svašta još može da bude. Glavno je da sam ja ovladao tehnlkom da šta god da mi padne na pramet mogu za par minuta da to pretvorim u video-klip. Biće valjda i nešto korisno?

    ReplyDelete
  4. Pa to je sjajno. Uviđam da sam uskraćena za jednu novu veštinu, kojom bih takođe da ovladam. Ali tu od priče nema mnogo koristi, nego da prionem na posao. :-) Biće sigurno mnogo toga korisnog. A kad NEKO pusti ovo na Twitter, biće zanimljivo pročitati reakcije. :-)

    ReplyDelete

Voleo bih da čujem vaš komentar: