9.12.10

Kraljević Marko po TREĆI put medju Srbima


- Čekaj, zar posle svega što si prošli put prošao, hoćeš opet medju njih?
- Ma ne… Veruj mi Gospode sasvim sam se opametio. A izgleda su me i potpuno zaboravili. Vidiš da me već godinama niko ne spominje. Malo gnjave decu u školi, i to je sve…
- Pa šta ćeš onda dole? Grize te savest zbog Kosova?
- Kakvo crno Kosovo! To više nikoga ne interesuje. I prošli put kad sam bio dole svi su imali preča posla. Veruj mi da nije ništa slično… Nego, ovde od puste dosade pričam tako sa nekim ljudima… U stvari pažljivo SLUŠAM šta ljudi govore, i veruj mi Gospode – mnogo sam  naučio!  Ne samo novi jezik i manire… Sad znam i kako treba sa njima. Molim te, pusti me dole – nećeš se pokajati!

>> Nastavak (na novoj adresi: detozin.deto.rs)

No comments:

Post a Comment

Voleo bih da čujem vaš komentar: