.
Tačnije u pitanju je "Deto E-Zin". U početku ideja je išla u pravcu pravljenja "elektronskog magazina" koji bi trebalo da pokrije sve one oblasti koje se prepliću u praksi štamparije Deto (čiji je osnivač i vlasnik moja malenkost). Naravno, osnovna namera je bila da se nove ideje i proizvodi, iz sasvim očiglednih (komercijalnih) razloga, distribuiraju svim našim, pre svega starim (a po mogućstvu i potencijalnim) klijentima. Naziv kada se izgovori brzo (ili nerazgovetno) podseća na "KEROZIN" - i ta zapaljiva asocijacija je vrlo brzo istisnula počeni naziv svuda osim u logo-u.
Zaista, ideje (bar one dobre) uvek imaju dosta sličnosti sa kerozinom, zar ne? Imaju veliku energetsku vrednost i kada se "kresnu" oslobadjaju visoku temperaturu (pa "žare i pale" sve oko sebe). Daju nam krila i dižu nas u visine... I baš kao i kerozin - lako su isparljive i ako se odmah ne bace na papir i pretoče u nešto... Ostane samo laka izmaglica i (ne baš prijatan) miris koji brzo odnese pomaja...
Posle tri broja pokazalo se da je TA ideja (kao i svaka ideja) imala svoje dobre i loše strane. Jedni su se raspitivali za nastavke (i dolivali "kerozin na vatru", jer iako ideja ima mnogo, teško ih je procesirati tom brzinom)... Morate ih prvo skupiti 3-4 na jednom mestu, pa još da budu iste vrste...Druge primedbe (uglavnom opravdane) su se odnosile na relativno skromnu opremu i nezgrapan način distribucije (mailom + kopija objavljivana na sajtu www.deto.rs ) I jednima i drugima bilo je praktično nemoguće udovoljiti jer je dan suviše kratak, a posla (onog od koga se živi) ili premalo ili suviše (u obe situacije tzv. "vlasnik" je "u frci")...
I tako - blog se pojavio kao spasonosno rešenje da se ugodi svima. Da reagujemo brzo, potrošimo relativno malo enegije, a ideje "odma' odu u etar" i stignu do svih onih do koji treba da stignu.
Naravno treba malo vremena da dodjemo do "kritične mase", i da postinemo rutinu, ali nadam se da ću uskoro dobiti i pomoć... A ideje? Što rekoh u našem promo cd-u:
" Ne brinite! Čuvamo jednu samo za Vas"
.
Tačnije u pitanju je "Deto E-Zin". U početku ideja je išla u pravcu pravljenja "elektronskog magazina" koji bi trebalo da pokrije sve one oblasti koje se prepliću u praksi štamparije Deto (čiji je osnivač i vlasnik moja malenkost). Naravno, osnovna namera je bila da se nove ideje i proizvodi, iz sasvim očiglednih (komercijalnih) razloga, distribuiraju svim našim, pre svega starim (a po mogućstvu i potencijalnim) klijentima. Naziv kada se izgovori brzo (ili nerazgovetno) podseća na "KEROZIN" - i ta zapaljiva asocijacija je vrlo brzo istisnula počeni naziv svuda osim u logo-u.
Zaista, ideje (bar one dobre) uvek imaju dosta sličnosti sa kerozinom, zar ne? Imaju veliku energetsku vrednost i kada se "kresnu" oslobadjaju visoku temperaturu (pa "žare i pale" sve oko sebe). Daju nam krila i dižu nas u visine... I baš kao i kerozin - lako su isparljive i ako se odmah ne bace na papir i pretoče u nešto... Ostane samo laka izmaglica i (ne baš prijatan) miris koji brzo odnese pomaja...
Posle tri broja pokazalo se da je TA ideja (kao i svaka ideja) imala svoje dobre i loše strane. Jedni su se raspitivali za nastavke (i dolivali "kerozin na vatru", jer iako ideja ima mnogo, teško ih je procesirati tom brzinom)... Morate ih prvo skupiti 3-4 na jednom mestu, pa još da budu iste vrste...Druge primedbe (uglavnom opravdane) su se odnosile na relativno skromnu opremu i nezgrapan način distribucije (mailom + kopija objavljivana na sajtu www.deto.rs ) I jednima i drugima bilo je praktično nemoguće udovoljiti jer je dan suviše kratak, a posla (onog od koga se živi) ili premalo ili suviše (u obe situacije tzv. "vlasnik" je "u frci")...
I tako - blog se pojavio kao spasonosno rešenje da se ugodi svima. Da reagujemo brzo, potrošimo relativno malo enegije, a ideje "odma' odu u etar" i stignu do svih onih do koji treba da stignu.
Naravno treba malo vremena da dodjemo do "kritične mase", i da postinemo rutinu, ali nadam se da ću uskoro dobiti i pomoć... A ideje? Što rekoh u našem promo cd-u:
" Ne brinite! Čuvamo jednu samo za Vas"
.
No comments:
Post a Comment
Voleo bih da čujem vaš komentar: