.
Jonas Ridderstrale & Kjelle A. Nordstrom ("skinhedsi" sa slike) su u svojoj knjizi "Funky business" citirali jedan zanimljiv eksperiment koji treba da nam odgovori na pitanje "Gde smo" u novom svetu koji radi na "moždani pogon". Mislim da je preuzeto iz "The Economist"-a ali ako želite tačnu referencu i precizan citat - pročitajte knjigu (što vam ionako savetujem). Dakle:
"Uzmete u ruke ONO što mislite da je vaša naveća komparativna prednost (ono u čemu ste najbolji na tržištu), i ispustite na nožne prste! Ako vas zaboli (tj. ako se radi o nekoj "gvoždjuriji" - o nečem opipljivom) IMATE PROBLEM! Ako to što vas je lupilo po prstima išta vredi, do večeras će ga neko (negde u trećem svetu) iskopirati, i za dan dva - prodavati duplo jeftinije od Vas.
A ako je vaš ADUT nešto "soft" (nove ideje, drugačija organizacija, odnos prema kupcima, novi recept ili neobična kombinacija svega navedenog)... Imate veliku šansu!"
I taman kad pomislite da ste našli kjuč za rešenje svih pitanja, ćelavi Švedski akademici će vas nemilosrdno podsetiti da na svakog uspešnog "ekscentrika" dolaze hiljade i hiljade onih koji su pokušali nešto originalno i - propali!
Ne verujem da je tim bezimenim luzerima neka velika uteha to što bi, da nije bilo njih, čovečanstvo još sedelo u pećinama i jelo gloginje...
Ali: ONI SU BAR POKUŠALI ! - Zar ne?
.
1.11.08
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment
Voleo bih da čujem vaš komentar: