(stvarno pismo, stvarnom klijentu...)
Postovana D.
tu odluku (u vezi velicine kesa) morate sami da donesete. Predpostavljam da osim čarapa koje sigurno staju i u najmanju kesu (verovatno i nekoliko komada), imate i luksuzni veš, koji je verovatno u kartonskim kutijama (različitih dimenzija ?)...
Morate sami da izmerite kutije, odnosno kombinacije koje vam se pojavljuju, i da se opredelite: dali će te se ravnati prema navećoj mogućoj kombinaciji (koliko se često dešava ?) ili će te uzeti neki prosek... Česta logika kod klijenata je da: "ako neko napravi nadprosečnu kupovinu - daćemo mu više kesa". Neki drugi klijenti imaju logiku: "bolje da kesa bude što veća (makar i poluprazna) jer to je REKLAMA, pa je bolje da bude što upadljivija"... Obe logike su legitimne, ja bih možda pre izabrao drugu, ali razumem i da to neki proizvodi ne mogu da podnesu. Nije loše ipak o kesama razmišljati kao o REKLAMI (npr. o bilbordima, ili reklami na radiju). U tom slučaju ne razmišljate o vrednosti onoga što stavljate u kesu, već gledate kupca kao pokretnu reklamu, i troškove uporedjujete sa uštedom na drugim vidovima reklame...
Eto, nadam se da sam vam bar malo pomogao.
Ipak,odluka ostaje na Vama.
S poštovanjem,
Postovana D.
tu odluku (u vezi velicine kesa) morate sami da donesete. Predpostavljam da osim čarapa koje sigurno staju i u najmanju kesu (verovatno i nekoliko komada), imate i luksuzni veš, koji je verovatno u kartonskim kutijama (različitih dimenzija ?)...
Morate sami da izmerite kutije, odnosno kombinacije koje vam se pojavljuju, i da se opredelite: dali će te se ravnati prema navećoj mogućoj kombinaciji (koliko se često dešava ?) ili će te uzeti neki prosek... Česta logika kod klijenata je da: "ako neko napravi nadprosečnu kupovinu - daćemo mu više kesa". Neki drugi klijenti imaju logiku: "bolje da kesa bude što veća (makar i poluprazna) jer to je REKLAMA, pa je bolje da bude što upadljivija"... Obe logike su legitimne, ja bih možda pre izabrao drugu, ali razumem i da to neki proizvodi ne mogu da podnesu. Nije loše ipak o kesama razmišljati kao o REKLAMI (npr. o bilbordima, ili reklami na radiju). U tom slučaju ne razmišljate o vrednosti onoga što stavljate u kesu, već gledate kupca kao pokretnu reklamu, i troškove uporedjujete sa uštedom na drugim vidovima reklame...
Eto, nadam se da sam vam bar malo pomogao.
Ipak,odluka ostaje na Vama.
S poštovanjem,
No comments:
Post a Comment
Voleo bih da čujem vaš komentar: