12.1.11

Sam pao – sam se ubio!

sam pao - sam se ubio
Tek danas sam se setio da „pitam Twitter da li me neko tražio“ – i tako otkrijem ovo:
cyberbosanka Hana Kazazovic
@detozin Stigleeeeee vizitke i odlicne su :) ) 500 potencijalnih musterija, klijenata, kupaca… masala ;) Hvala.

To je Hana „tvitnula“ još 6-tog, i iako mi je pao VELIKI kamen sa srca, nisam više mogao ni ljudski da se radujem. Ostalih desetak srećnih dobitnika nagradne igre su svoje nagrade nešto ranije dobili redovnom poštom, neki su malo protestovali zbog kašnjenja (ili možda više zbog našeg ćutanja po tom pitanju), neki su se zahvalili…
Ali sve u svemu – moja genijalna ideja o viralnoj – marketing – nagradnoj – igri „Pronadji iglu“ naišla je u realizaciji na gomilu nepredvidjenih problema, rasplinula se, izmakla kontroli,  i na kraju pretvorila u totalan debakl!

.

No comments:

Post a Comment

Voleo bih da čujem vaš komentar: