.
Jedna dobra ideja (od mnogih) iz knjige "Kako da dodjete do ideja" koju potpisuje Jack Forester:
- Klijent (proizvodjač krofni) je angažovao agenciju da otkrije način kako da privuku što više kupaca u svoje radnje... Agencija je analizirala problem iz svih uglova, i na kraju šokirala klijenta idejom da treba - preformulisati pitanje! Umesto da privlače kupce u radnje - ponudili su klijentu mnogo (daleko efikasnijih) načina da proizvode "odnesu kupcima" (u škole, na posao, u druge maloprodaje, restorane...)
Da li i vi postavljate sebi pogrešna pitanja?
To je pravo pitanje!
.
Jedna dobra ideja (od mnogih) iz knjige "Kako da dodjete do ideja" koju potpisuje Jack Forester:
- Klijent (proizvodjač krofni) je angažovao agenciju da otkrije način kako da privuku što više kupaca u svoje radnje... Agencija je analizirala problem iz svih uglova, i na kraju šokirala klijenta idejom da treba - preformulisati pitanje! Umesto da privlače kupce u radnje - ponudili su klijentu mnogo (daleko efikasnijih) načina da proizvode "odnesu kupcima" (u škole, na posao, u druge maloprodaje, restorane...)
Da li i vi postavljate sebi pogrešna pitanja?
To je pravo pitanje!
.
No comments:
Post a Comment
Voleo bih da čujem vaš komentar: