22.10.08

Volite li slatko?

.
Odgovor na pitanje iz naslova je - ko ne voli! (dijabetičari valjda vole najviše). Već neko vreme "vučem" ovu ideju, i možda bih potpuno zaboravio na nju, da mi juče nije stigao SMS od gospodina Kolačeka ("Kovano Gvoždje Kolaček")...

Pre tri meseca sam "na glas razmišljao" u njegovom društvu - ideja mu se dopala, a ja sam morao da mu obećam da ću mu javiti čim je realizujem. Zahvaljujem mu se na (nesvakidašnjem) strpljenju. Još više mu hvala što ga je to strpljenje najzad napustilo, i što me je "naterao" da napravim to što vidite. (naravno "prave" dimenzije bi bile prilagodjene standardnim vizit-kartama, a ja sam se samo poslužio najsličnijom kutijicom koju sam imao pri ruci). Na poledjini vizit karte naravno mogu da pišu i druge stvari npr.: "Izvini!", "Iskreno zahvalan", "With Compliments!", "Najšarmatnijoj sekretarici na svetu..." (mislim da već imate i gomilu svojih ideja...)

Baš je slatko! Zar ne?


(detaljnije informacije kao i uvek na sajtu www.deto.rs)
.

No comments:

Post a Comment

Voleo bih da čujem vaš komentar: