8.10.08

Svaka čast majstore!

.
Konrad J. Levinson kaže u svojoj čuvenoj knjizi "Gerila marketing" da su bilbordi (po njemu) samo pomoćni medij koji služi kao podsećanje na neku, na drugi način emitovanu poruku - osim u slučaju da se na njima može
napisati "sledeća ulica desno" ili "još 5oo metara" . Nemam ništa da dodam (neverovatno, a?), osim da priznam da ih i ja ne volim, i da mislim da snose 90% odgovornosti za "vizuelno zagadjenje" kome smo svi izloženi... Takodje verujem da će ta sumanuta hiper-produkcija u bliskoj budućnosti imati vrlo štetne posledice po marketing "u celini"... (moja "teza" se sastoji u pitanju: "ako nam je na svesnom nivou muka od nečega, koliko treba da prođe pre nego što se i naša potsvest zgadi?")

A sad jedan izuzetak. Dokaz da ljudsku kreativnost ne možete strpati u neku fioku sa nalepnicom, na kojoj piše da su svi koji se bave "tim-i-tim" poslom - dileje! Pravi kreativac će ugrabiti svaku priliku da dokaže suprotno... I zato, voleli bilborde ili ne, ostaje vam samo da skinete kapu, i kažete:

Svaka čast majstore!
.

No comments:

Post a Comment

Voleo bih da čujem vaš komentar: